20.08.2012 г.

Занулявам брояча и затварям блога

Здравейте, читатели!

Благодаря ви, че бяхте с мен над 3 години и се вълнувахте от моите публикации, очаквахте ги и ме препоръчвахте в списъка си с връзки.

Всеки блог има жизнен цикъл - създава се, набира популярност, отмира.

"Блогът на една модерна вещица" ми даде много, но през последната година нещата не вървяха и писането ми се разреди. След кратък размисъл, стигнах до извода, че блога отразява един аспект от моята личност, който вече не е актуален. Споделих някои неща и от това ми олекна, но същевременно в него се наложи един твърде мрачен тон, който не успявах да разчупя, дори когато ми се искаше да пиша по-ведро.

Затова реших да затворя тази страница.

След ревизия на съдържанието, блогът си има нов адрес, по-позитивно амплоа и става малко по-отворен.

Ще се радвам да се видим там!


Можете да ме следите и от новата ми страница във Facebook.